Friday 8 April 2016

Mé oblíbené seriály 1. část

Hi,
tento článek je snad jediný, o kterém mám úplně jasno, co budu přesně psát. Já jsem totiž neskutečný fanatik seriálů a sleduji jich celkem dost. Takže asi začneme.

1) How I met your mother 
Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů. Když vidíte prvních pár dílů, zdá se vám to jako obyčejná komedie, ale jako jedna z mála komedií to má opravdu příběh. Dívám se na něj když jsem smutná, když jsem šťastná, když jím... Celý seriál (9 sérií) jsem viděla několikrát, některé mé oblíbené díly i 10x. Je to o tom, že Ted se snaží najít svoji pravou lásku. Bydlí se svými přáteli Marshallem a Lily, kteří se právě zasnoubili. K tomu je tam jeho kamarád Barney, který rozhodně nehledá vztah delší, než na jednu noc. Možná to takhle skvěle nezní, neumím moc popisovat, když nad tím tak přemýšlím... Ale je to vážně skvělý seriál, jen ty první dvě série jsou slabší než ty ostatní, ale tak už to u dlouhých seriálů bývá. U (nejen) posledního dílu si i pobrečíte.




2) Doctor who
DW je úžasný, dalo by se říct i komplikovaný seriál. Nejde stručně vysvětlit, o čem to je (to bych psala několik hodin, haha), ale je to můj neoblíbenější seriál, i když se to moc srovnávat nedá, každý je jiný :D Abyste měli aspoň nějakou představu, je to o cestovateli v čase, Doctorovi, který cestuje  ve stroji času jménem TARDIS, který by se měl umět přizpůsobit dané době, ale jeho podoba se zasekla ve formě policejní telefonní budky. Doctor není člověk, vždy když umře, zregeneruje se do nové podoby a cestuje se společníkem, nebo s více společníky. Přece jen, kdyby to nebyl tak skvělý seriál, nevysílá se 52 let.

nejnovější 12. Doctor a Clara















3) Once Upon a Time

Taky jeden z nejlepších seriálů.  Má neskutečně komplikovaný příběh, vlastně je o tom, že všechny pohádkové bytosti jsou přemístěny do našeho světa a jsou jim odebrány jejich šťastné konce a vzpomínky. Je to vážně naprosto úžasný seriál, má to neskutečně moc cliffhangerů a tak. Nevím, co jiného k tomu napsat.


4) Sherlock
Skvělý detektivní seriál. Vlastně moderní Sherlock Holmes. Skvělá kamera, úžasné herce a vlastně všechno. Já jsem tak trochu fanatik, když nad tím tak přemýšlím. Mám kalendář, knihy, plakát i DVD. Haha. Anyway, prostředí je samozřejmě nádherný Londýn, na který vidíte pořád záběry. Co víc si přát. Pokud máte rádi detektivní seriály nebo filmy, bude se vám to líbit. A mimochodem, miluju Moriartyho. A Sherlocka taky. A Mycrofta. No dobře, to asi stačí.


5) The Vampire Diaries
Další skvělý seriál. Teda, k tomuto se musím rozepsat. První 2 série jsou strašné. Fakt. Ale každá série je lepší a lepší. Každopádně, mám ten seriál hodně ráda. Ze začátku tam jde jen o milostný trojúhelník Elena-Damon-Stefan, ale postupem času se všechny postavy i celý seriál neskutečně vyvine. Stojí za to, si na ty nové díly počkat a dojít k nim. Taky bych ještě mohla uvést, že to je o upírech, pokud to někomu z názvu seriálu není jasné.


6) Hannibal

Naprosto dokonalý psychologický horor. Vlastně to je taky takové kriminální, vyšetřují se tam vraždy, jsou tam psychopati, co víc si přát. Je to o Willovi, který se dokáže úplně vcítit do vraha a tím zjistit, jak vrah zabíjel. Vyšetřovatelé vražd si ho najmou jako pomocníka, nebo jak to říct, aby jim pomohl. Potom tam je Hannibal, psychiatr, který nejen že rád vaří (z čeho, nebo spíš z koho asi, haha), ale taky bude mít Willa jako pacienta. Ten začne postupně šílet a je to opravdu zajímavé. Ale předem upozorňuju, že to je opravdu horor. Vaše noční můry dostanou úplně nový rozměr.



















Tak, jak už jste mohli postřehnout v názvu článku, bude z toho něco jako série článků, protože já jsem opravdu fanatik a všechny seriály, které sleduji, se sem nemají šanci vejít.

To bude tedy pro dnešek vše, snad se vám článek líbil a do komentářů mi můžete napsat vaše oblíbené seriály.

Bye
Eli Tmtw

8 comments:

  1. doctor a sherlock a hannibal!! ešte teda musím v dw dobehnúť poslednú sériu, ale tak snáď sa k tomu dostanem niekedy. ja mám hrozne rada v poslednej dobe shameless napríklad. fajn článok :)

    osamelý jednorožec

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na shameless se podívám, třeba mě to zaujme :) Děkuji :)

      Delete
  2. Upíří deníky miluji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já taky! Hlavně 3., 4., 6. a 7. série jsou skvělý :D

      Delete
  3. Celkem neobvyklé seriály, jinak doktor WHO tak dost mích kamarádů říká, že je to skvělý seriál.
    How I meet your mother jsem viděla pár dílů. Líbí se mi, jenže já se obecně dívám tak na supernatural- Lovci duchů, myslím si že by se ti to líbilo :), jenže už ani ten seriál nestíhám nemám moc času na sebe, ani na seriály. Pěkný článek, určitě až budu mít čas tak doktor WHO mě láká nejvíce. :)
    S láskou Mí
    http://mycrazydiary.blog.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to skvělý seriál! Supernatural mám v plánu, určitě se na něj někdy podívám :)

      Delete
  4. No tak Doctora a Sherlocka tu vůbec nemusím zmiňovat že :D. Jinak všechny ostatní jsem buď zkoušela a nějak mě nezaujaly nebo přestaly bavit, nebo v případě himym jsem určitě viděla víc jak polovinu dílů, ale ne po pořádku nebo tak.

    Jak si po sobě ten komentář čtu, asi by mě strašně naštvalo kdyby tohle někdo napsal mně. Protože obecně hrozně špatně snáším, když někdo nerozumí tomu, že mé oblíbené seriály jsou ty nejlepší na světě :D. Samozřejmě vím že každý má jiný vkus jo. Těším se na tu další část, jestli bude - jakože musí být, protože přece nevynecháš Got. Že bys nevynechala got. Notak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě Himym taky hned nezaujalo, až když jsem viděla více dílů popořadě.
      Určitě bude další část a určitě tam bude Got :D

      Delete