Sunday 1 February 2015

♥ MUSIC ♥

Zdravím :)
Jelikož jsem si uvědomila, že moje deníčkový články a jedna recenze na EOS není nic extra na čtení, tak jsem se rozhodla, že udělám i nějaký méně mainstream článek. Na mém předchozím blogu byl tento článek celkem oblíbený, ale protože teď poslouchám přece jen něco jiného, tak jsem se rozhodla ho napsat znova. Snad se vám bude líbit :))

Takže. Já jsem ten typ člověka, který nemá rád jen nějakou určitou skupinu písniček, prostě co se mi líbí, to si stáhnu, takže tu bude dost rozdílných skupin, ale pokusím se to nějak přehledně udělat :D

Jako první obrovskáýskupina písniček, které poslouchám je

ONE REPUBLIC  

To je prostě moje úplně nejoblíbenější skupina, os nich bych mohla poslouchat naprosto vše.
Ale dám sem jen mé nejoblíbenější :) Jsou to naprosto nádhérné písničky, které mají i naprosto úžasný videoklip, jen tak mimochodem :D

1) Love Runs Out
2) Counting Stars
3) Good Life
4) If I Lose Myself
5) Secrets
6) All The Right Moves

GLEE

Další skupina, pokud Glee někdo nezná, je to prostě seriál, ale přezpívává se v něm hodně písniček, takže ty co sem teď dám jsou přezpívané, ne originální :) Ale jsou naprosto úžasné.


1) Last Christmas
2) 3 (one, two, tree)
3) Americano
4) Smile
5) Oops! I Did It Again
6) The Boy Is Mine
7) Smooth Criminal
8) Cold Hearted
9) Billionaire
10) Candles
11) Problem  
12) Home


RANDOM

No a pak už jsou tu jen takové ty radom písničky, které se mi prostě líbí, ale ty zpěváky/skupiny jinak moc neposlouchám. 

1) Bleeding Out
2) Radioactive
3) I Will Never Die
4) Set Fire To The Rain
5) Don´t Let Me Go

Je jich mnohem víc, ale já za necelén dvě hodiny odjíždím na lyžák a nejsem ještě připravená.... Budu tento článek postupně upravovat a přidávat sem písničky :) 
Jinak se strašně omlouvám za všechny překlepy, ale vážně strašně spěchám :<

Ahoj :)

2 comments:

  1. Zdravím tě, jedna z mých oblíbených osob na E. To teda doufám, hele, že to budeš postupně přidávat, tohle všechno já už přece vím. OneRepublic....vááááážně? Glee.....vááááážně? Ne, abych řekla pravdu, mám většinu těch písniček cos napsala docela ráda. I od OR i z Glee. (Teda samozřejmě nejvíc Americano - však ty určitě přijdeš na to proč - a Smooth Criminal.)

    Pobavilo mě, že ty "zpěváky/skupiny jinak moc neposloucháš" a hned dvě první písničky od té samé kapely. :D Ale samozřejmě chápu jak to myslíš. Co ale opravdu nechápu je, jak jsi dokázala tenhle článek udělat tak krátkej a stručnej - já kdybych začala před rokem, psala bych ho ještě za rok.

    Užij si lyžák!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo a All the Right Moves taky děsně miluju, na to bych úplně zapomněla.

      Taky jsem ti chtěla říct, že "we are all food in the end" je very deep a že fakt, že jsi napsala článek o hudbě, se mi děěěěsně moc líbí.

      Ovšem já kdybych něco takovýho napsala, tak bych se mohla už rovnou proběhnout bez oblečení po Svoboďáku, takže...tě znovu obdivuju, žes něco takovýho dokázala.

      Delete